Tíz kiscsibe

Én a kezdetektől olvasok a gyerekeknek, általában nem érdekel, hogy mi az adott korosztálynak való könyv, inkább végigolvasok 1-2 rövidebb történetet gyerekkönyvekből.

Úgy vettem észre, hogy a pár hónaposoknak szóló autó-alma-asztal könyvek különösebben nem izgatják egyiküket sem, pár percig nézhetők, de ennyi.

Ma nagyon sokféle gyerekkönyv kapható, de bevallom őszintén én vagyok az, akit a hideg ráz a nagyon divatos, nagyon menő könyvektől. Az egyszerűséget és letisztultságot szeretem, viszont a buta, bárgyú könyveket nem. A gyerek nem hülye, csak gyerek.

Nyilván a történetek, és képek még bonyolultak nekik, de kellőképpen szórakoztatóan előadva imádni szokták.

Az első könyvek egyike volt Bob Bampton Tíz kiscsibe c. könyve a farm állataival, nagyon kedves, verses történettel. Közéjük fekve olvastam nekik először, amikor még csak a háton fekvés volt. A könyv sikerét jelzi, hogy időnként nagy, közös sírásokat tudok úgy leállítani, hogy elkezdem nekik mondani a verset. Ilyenkor kikerekednek a szemek, és figyelés van. 🙂 A mese végén tyúkanyó elfáradt, és várja a nap végét, ezt általában nyomatékosítani szoktam nekik, és finom célzásképpen mélyen a szemükbe nézek. 😀

A könyvet Bagoly Kisasszony mutatja be.

IMG_0859

Reklámok

2 thoughts on “Tíz kiscsibe

Vélemény, hozzászólás?

