A kezdetek, avagy egy gömbölyödő ikerterhesség

Egy gyerekkel terhes még sosem voltam. Kettővel igen.

Mi nagyon örültünk, nagyon lelkesek voltunk, csak felmerült a probléma, hogy nincs a közelben ikres, akitől kérhetnék tanácsokat (túlélési tippeket).

Olvasgatva mindenfelé természetesen belefutottam az összes létező horror történetbe, amit az emberek előszeretettel mesélnek egymásnak. Juli néni, akinek világ életében egy gyereke volt, TUDTA, hogy ez milyen nehéz, mindenki ismert valakit, akinek az ismerősének az ismerőse borzalmasan érezte magát, ésatöbbi, ésatöbbi.

Aztán a vicces emberek az utcán, akik terhességem delén megkérdeztek, hogy hogy fogom én ezt bírni. Jövőbe látó képességemet inkább az ötös lottó irányába próbáltam fordítani, így erre sajnos nem volt válaszom.

Volt, aki velem örült, volt, aki nagyon sajnált, én azóta is az előbbit részesíteném előnyben.

Hogy a terhességem alatt milyen voltam, arra nem tudom a választ, erről a családomat kéne megkérdeznem, de ezt a kérdést nem merem feltenni. 🙂

Utólag visszagondolva biztos nehéz volt, de azokat a részeket többnyire elfelejtettem. Vagy inkább átalakultak. Mert tulajdonképpen vicces, ha az ember éjjel egy órakor citromos hagymát zabál, minden rúgásnak örül, amikor a fia célba veszi lábbal a gyomrát, majd a nagy öröm közepette vidáman rohan ölelni a WC-t. Vagy amikor pánikszerűen kellett mozgósítani a családot, mert a helyi kínai étterem a terhes könyörgésem ellenére sem kívánta aznap este kihozni nekem az ételt (igen, felhívtam őket zaklatottan, és nem, soha nem szállítottak ki ételt).

Egy gyerekes terhességnél is biztos megtörténnek ilyenek, nekünk talán a súllyal együtt duplázódnak az ilyen mókás dolgok is.

 

Vélemény, hozzászólás?

